Monday, June 13, 2011

Let me sHine in mY Own way!!! (^_^)






everytyme aku rasa down..bnda yg aku akan buat is bc ayat2 motivasi kat internet o bc komik selain dr perkara2 yg spttnya di buatbile seseorg rs down .... :)

Janji Allah SWT itu Pasti............

"Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya."

"Apa yang anda fikirkan mengenai diri anda, akan mempengaruhi diri anda sendiri."


"Memang amat tinggi letaknya kebahagiaan. Namun kita harus menuju ke sana. Ada orang yang berputus asa berjalan ke arahnya lantaran disangkanya jalan ke sana amat sukar. Padahal mudah, kerana ia dimulai daripada dirinya sendiri." ~ Said Mustafa


"Doa memberikan kekuatan pada orang yang lemah, membuat orang tidak percaya menjadi percaya dan memberikan keberanian pada orang yang ketakutan."


"Orang bijaksana tidak sesekali duduk meratapi kegagalannya, tapi dengan lapang hati mencari jalan bagaimana memulihkan kembali kerugian yang dideritainya."


"Berfikir sebelum berbuat adalah satu kebijaksanaan, berfikir selepas berbuat adalah satu kebodohan, berbuat tanpa berfikir adalah seribu kebodohan.


hmm..nak tau apa yg blh buat aku senyum dgn ikhlas if aku sedeh???seriusly aku tak tau sejak bila aku jd mcm tue....hehehe...org maybe akan ckp aku tipu..saje je buat cite nk amek pehatian ke...lantak dorang la....nk tgk tak??jap ek...


TADA!!!!~




comelll kan....?????????????rasa nk pelok jew...hehhe..teringin nk jumpe real..tp tak mungkin sbb den tak mampu g sana..hahahaha...tgk gbr je dh blh buat aku senyum......:)


No comments:

Post a Comment